شارژر دیواری سوپر فست سامسونگ 2 پین 45 وات Type-C مشکی

۷۹۸.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

شارژر دیواری سوپر فست سامسونگ 2 پین 45 وات Type-C مشکی یک شارژر کاملا اورجینال برای شارژ گوشی‌های هوشمند سامسونگ و همچنین گوشی‌های برندهای دیگر مانند شیائومی، آنر، هوآوی و … است. این شارژر شدت جریان خروجی حداکثر 3 آمپر دارد و تلفن شما را با سرعتی بسیار سریعتر از شارژرهای استاندارد شارژ می‌کند.

توضیحات محصول

شارژر دیواری سوپر فست سامسونگ 2 پین 45 وات Type-C مشکی یک شارژر کاملا اورجینال برای شارژ گوشی‌های هوشمند سامسونگ و همچنین گوشی‌های برندهای دیگر مانند شیائومی، آنر، هوآوی و … است. این شارژر شدت جریان خروجی حداکثر 3 آمپر دارد و تلفن شما را با سرعتی بسیار سریعتر از شارژرهای استاندارد شارژ می‌کند.

شارژر 45 وات سامسونگ از فناوری PD (Power Delivery) پشتیبانی می‌کند که یکی از استانداردهای رایج در دنیا برای شارژ سریع است. این فناوری به شارژر اجازه می‌دهد تا با ولتاژ و جریان مناسب، دستگاه شما را شارژ کند. این شارژر به سیستم‌های حفاظتی مجهز است که از جریان بیش از حد، ولتاژ نامناسب و دمای بالا جلوگیری می‌کند و دستگاه شما را در حین شارژ ایمن نگه می‌دارد. طراحی کوچک و جمع‌و‌جور این شارژر باعث شده که به راحتی قابل حمل بوده و برای استفاده در خانه، محل کار یا هنگام سفر مناسب باشد.

این شارژر دارای درگاه ارتباطی Type-C است و فاقد کابل شارژ می‌باشد. برای مشاهده کابلهای شارژ مناسب این شارژر اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده نسخه سفید رنگ این شارژر اینجا کلیک کنید.

مشخصات

برند

گارانتی

قابلیت شارژ سریع

PD 3.0

درگاه ارتباطی

USB Type-C 3.0

توان خروجی

45 وات

ولتاژ ورودی

5 ولت

ولتاژ خروجی

5 ولت

شدت جریان خروجی

3.0 آمپر

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شارژر دیواری سوپر فست سامسونگ 2 پین 45 وات Type-C مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *