بازی Red Dead Redemption برای XBOX 360

۵۹.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

2 در انبار

2 در انبار

Red Dead Redemption یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Rockstar San Diego توسعه یافته و در سال 2010 توسط Rockstar Games منتشر شده است. فضای بازی در سال 1911 در غرب وحشی آمریکا سیر می‌کند. بازی کاملا جهان‌باز است و شما برای انجام ماموریت‌ها می‌توانید به تمامی نقاط دنیای بازی سفر کنید.

توضیحات محصول

Red Dead Redemption یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط Rockstar San Diego توسعه یافته و در سال 2010 توسط Rockstar Games منتشر شده است. فضای بازی در سال 1911 در غرب وحشی آمریکا سیر می‌کند. بازی کاملا جهان‌باز است و شما برای انجام ماموریت‌ها می‌توانید به تمامی نقاط دنیای بازی سفر کنید. در این بازی همه جور موجود زنده‌ای از خرس گریزلی، گوزن شمالی، گرگ، بوفالو آمریکایی گرفته تا راکون، یوزپلنگ آمریکایی، کرکس و مار زنگی پیدا می‌شود، و مهم‌تر اینکه پلیر می‌تواند با شکار این موجودات به کسب درآمد بپردازد.

داستان این بازی از جایی آغاز می‌شود که فردی به نام جان مارستون را از شهری به نام Black-water به شهری دیگر به نام Armadillo تبعید می‌کنند. جان که زمانی جزو دسته خلافکاران بود و کارهایی از جمله سرقت و کشتار به همکاری رفقایش بیل ویلیامسون و خاویر اسکورلا و رئیسش داچ انجام می‌داد، اکنون دست از گناه کشیده و توبه کرده است. اما ماموران امنیتی زمانی دست از سرش بر خواهند داشت که دوستان قدیمی خود را به دست قانون بسپارد. داستان درگیر کننده، گیم‌پلی بی‌نظیر، شخصیت‌پردازی بدون نقص و فضاسازی تاثیرگذار، ویژگی‌هایی هستند که هر کدام به تنهایی می‌توانند هسته ایجاد یک بازی موفق باشند. عناصری که همگی به بهترین شکل ممکن در Red Dead Redemption گرد هم آمده‌اند تا یک شاهکار خلق شود.

مشخصات

رده سنی

پلت‌فرم

تعداد دیسک

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی Red Dead Redemption برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *