بازی The Godfather برای XBOX 360

۵۹.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

The Godfather یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط Headgate Studios توسعه و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی بر اساس فیلمی به همین نام محصول 1972 به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و اقتباس از رمان ماریو پوزو ساخته شده که بازیکن را وارد دنیای تاریک و تلخ جنایت‌های سازمان‌یافته در شهر نیویورک در دهه‌های 1940 و 1950 می‌کند.

توضیحات محصول

The Godfather یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی است که توسط Headgate Studios توسعه و توسط Electronic Arts منتشر شده است. این بازی بر اساس فیلمی به همین نام محصول 1972 به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا و اقتباس از رمان ماریو پوزو ساخته شده که بازیکن را وارد دنیای تاریک و تلخ جنایت‌های سازمان‌یافته در شهر نیویورک در دهه‌های 1940 و 1950 می‌کند. داستان بازی پدر خوانده به موازات وقایع فیلم روایت می‌شود و دیدگاه شخصیت اصلی به نام آلدو تراپانی را به عهده دارد. آلدو به عنوان یکی از اعضای پایین رتبه خانواده کورلئونه شروع به کار کرده و از طریق مجموعه ماموریت‌ها و وظایف محوله به رتبه‌های بالا می‌رسد.

شخصیت آلدو به عنوان عضوی از خانواده مافیایی کورلئونه، درگیر مبارزه بی‌رحمانه برای بدست آوردن قدرت، وفادارای و احترام در دنیای زیرین مافیا می‌شود. داستان بازی با ترکیبی از محتوای اصلی و لحظات مهم فیلم هدایت شده که شامل بازآفرینی صحنه‌های نمادین مانند سر اسب در رختخواب، ملاقات با تهیه کننده فیلم جک والتز و دیگر موارد می‌باشد. البته پلیر صرفا ناظر بر داستان نبوده و می تواند فعالانه درگیر شده و روند رویدادها را از طریق اعمال و تصمیم‌های خود شکل دهد. گیم پلی این بازی جهان باز بوده و پلیر می‌تواند محیط دقیق و جوی از شهر نیویورک دهه 1940 را کشف کند. دنیای بازی به محله‌های مختلفی تقسیم شده که هر کدام توسط خانواده مافیایی رقیب کنترل می‌شود.

با پیشرفت در بازی، بازیکن می تواند با اخاذی از صاحبان مشاغل، خرابکاری در عملیات رقیب و شرکت در مبارزه‌های با اسلحه این مناطق را تصرف کند. ساختن امپراطوری قوی کلید برتری در مبارزه برای قدرت و تبدیل شدن به نیروی مسلط در شهر می‌باشد. علاوه بر خط داستانی اصلی، بازی دارای ماموریت‌ها و فعالیت‌های جانبی متعددی نیز بوده که بازیکن را بیشتر در دنیای جنایت غوطه‌ور می کند. این ماموریت‌های جانبی شامل تخریب مراکز خانوادگی دیگر مافیاها، شرکت در فعالیت‌های غیرقانونی مانند قاچاق و ربودن محموله‌های کامیون و درگیری‌ها می شود. یکی از ویژگی های برجسته بازی پدرخوانده سیستم قوی پیشرفت شخصیت بوده که پلیر می‌تواند ویژگی‌ها و مهارت‌های آلدو را توسعه داده که باعث بهبود توانایی‌های رزمی، قدرت مذاکره و کاریزمای او می‌شود.

مشخصات

رده سنی

پلت‌فرم

تعداد دیسک

محصولات پیشنهادی

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی The Godfather برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *