زیر سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی نرم افزار حسابداری دشت

۱۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان

این کالا مشمول 10 درصد مالیات و عوارض است.

  • فروش ویژه به مدت محدود

در انبار موجود نمی باشد

در انبار موجود نمی باشد

زیر سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت برای نسخه‌های مختلف نرم افزار فروشگاهی دشت عرضه شده است. با خرید این زیر سیستم می‌توانید یکپارچگی کاملی بین فروشگاه فیزیکی و فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید.

توضیحات محصول

زیر سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت برای نسخه‌های مختلف نرم افزار حسابداری فروشگاهی دشت عرضه شده است. با خرید این زیر سیستم می‌توانید یکپارچگی کاملی بین فروشگاه فیزیکی و فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید.

با گسترش فروشگاه‌های اینترنتی و افزایش تراکنش‌های بانکی، تغییرات بسیاری در عملیات و ثبت فرایند خرید و فروش ایجاد شد. در ابتدا این مراحل به‌سختی انجام می‌شد و حساب‌داران می‌بایست هر بار، تمامی فاکتورهای فروشگاه اینترنتی را به‌صورت دستی وارد نرم افزار حسابداری و انبارداری می‌کردند. این امر بسیار زمان‌بر بود و احتمال خطای انسانی نیز در آن زیاد بود.

در ضمن آن‌ها باید پس از ورود هر فاکتور فروش یا خرید به سیستم حسابداری و انبارداری، موجودی جدید را از نرم‌افزار گرفته و در فروشگاه اینترنتی به‌صورت دستی وارد می‌کردند. اما با وارد شدن نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، تمامی این عملیات مالی به‌راحتی انجام شد و حسابداران بابت حجم بالای فروش اینترنتی هیچ‌گونه نگرانی ندارند. با کمک این نرم‌‍افزار نیازی به جابه‌جا کردن فاکتورها بین دو سیستم و استعلام موجودی کالاها در انبار نیست.

اگر در کنار فروشگاه فیزیکی و حضوری، فروشگاه اینترنتی نیز دارید و یا یک خرده فروشی یا عمده فروشی آنلاین راه‌اندازی کرده‌اید؛ نیاز دارید که نرم‌افزار حسابداری خود را به فروشگاه متصل کنید. یکی از دغدغه‌های فروشگاه‌های آنلاین وردپرسی این است که بتوانند به راحتی فروشگاه را به نرم‌افزار حسابداری و مالی متصل کنند. بنابراین اگر اگر فروشگاه‌ اینترنتی بر پایه فروشگاه‌ساز ووکامرس دارید، می‌توانید به سادگی آن را با فروشگاه فیزیکی خود یکپارچه کنید. همچنین اگر فروشگاه اینترنتی شما اختصاصی است، می‌توانید با استفاده از API این یکپارچگی را برقرار کنید.

برخی از ویژگی‌های زیر سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی دشت عبارتند از:

  • ایجاد یکپارچگی بین فروشگاه اینترنتی فیزیکی و آنلاین
  • بروزرسانی خودکار موجودی و قیمت کالاها
  • دریافت خودکار سفارشات فروشگاه اینترنتی در نرم افزار
  • ثبت خودکار اطلاعات مشتریان جدید
  • سازگاری کامل با وردپرس و ووکامرس
  • امکان ایحاد اتصال به فروشگاه‌های اینترنتی اختصاصی توسط API

مشخصات

تولید کننده

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زیر سیستم وب سرویس فروشگاه اینترنتی نرم افزار حسابداری دشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *