بازی Prince of Persia The Forgotten Sands برای XBOX 360

۵۹.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

2 در انبار

2 در انبار

Prince of Persia The Forgotten Sands یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی است که در سال 2010 توسط کمپانی Ubisoft برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و ویندوز منتشر شد. داستان این نسخه روایت‌گر ماجراهای قسمت اول است. جایی که پدر شاهزاده، برادر او به نام مالک را برای یادگیری نوع حکومت کردن به پیش وی می‌فرستد.

توضیحات محصول

Prince of Persia The Forgotten Sands یک بازی ویدیویی در سبک اکشن ماجراجویی است که در سال 2010 توسط کمپانی Ubisoft برای پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و ویندوز منتشر شد. داستان این نسخه روایت‌گر ماجراهای قسمت اول است. جایی که پدر شاهزاده، برادر او به نام مالک را برای یادگیری نوع حکومت کردن به پیش وی می‌فرستد. وقتی شاهزاده برای ملاقات برادرش به شهر می‌رسد متوجه حمله دشمنان به گنج‌های شهر می‌شود و بدین ترتیب پس از پیدا کردن برادر خویش به همراه یکدیگر به غار سلیمان می‌روند. مالک برادر شاهزاده به وی گوشزد می‌کند که در صورت آزاد کردن ارتش سلیمان خواهد توانست دشمنان را شکست دهد. شاهزاده مخالف توصیه مالک است، اما پس از درگیری‌های فراوان مالک بالاخره ارتش سلیمان را آزاد کرده و بدین ترتیب نیروی شیطانی به جای ارتش سلیمان آزاد می‌شود.

با آزادی این نیروی شیطانی تمام مردم شهر به مجسمه‌های شنی تبدیل می‌شوند به جز شاهزاده و برادرش که نوعی مدال بر گردن خود دارند. پس از آن شاهزاده با جنی از نژاد مارید با نام راضیه دیدار می‌کند و راضیه به وی می‌گوید که در صورت چسباندن دو مدال به یکدیگر خواهد توانست فرمانده نیروهای شیطانی و ارتش او را از بین ببرد. شاهزاده به برادرش ماجرا را می‌گوید اما مالک حرف او را باور نمی‌کند و به تنهایی به جنگ فرمانروای ارتش شیطانی می‌رود و او را می کشد. اما در همین حین این فرمانروای شیطانی جسم مالک را تصاحب می‌کند و کنترل اعمالش را در دست می‌گیرد. بدین ترتیب شاهزاده باید راهی برای نجات مردم شهر و برادرش پیدا کند.

این بازی مخصوص کنسول XBOX 360 است. مشاهده نسخه‌های دیگر بازی

مشخصات

رده سنی

پلت‌فرم

تعداد دیسک

محصولات پیشنهادی

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی Prince of Persia The Forgotten Sands برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *