بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای XBOX 360

۵۹.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

1 در انبار

1 در انبار

استودیو بازی‌سازی NetherRealm در سال 2011 تصمیم به ساخت یک ریبوت فوق‌‌العاده از بازی Mortal Kombat گرفت و نام آن را Mortal Kombat: Komplete Edition گذاشت. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که Raiden از آینده پیامی دریافت می‌کند و به او گفته می‌شود که تمام دنیا قرار است توسط Shao Kahn نابود شود.

توضیحات محصول

Mortal Kombat یک بازی مبارزه‌ای خشن و در عین حال محبوب و پر طرفدار است. این بازی اولین بار برای کنسول سگا عرضه شد و کماکان با عرضه کنسولهای جدیدتر و مدرن‌تر به آنها نیز راه یافت. زمانی که بازی‌های مبارزه‌ای در سیستم مبارزه ضعف‌های بی‌شماری داشتند، مورتال کمبت برای هر مبارزه یک داستان فراهم کرده بود و می‌توانستیم برای هر انتقامی دلیلی پیدا کنیم و روابط بین شخصیت‌ها در بالاترین حد خود قرار داشت.

استودیو بازی‌سازی NetherRealm در سال 2011 تصمیم به ساخت یک ریبوت فوق‌‌العاده از این سری بازی گرفت و نام آن را Mortal Kombat: Komplete Edition گذاشت. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که Raiden از آینده پیامی دریافت می‌کند و به او گفته می‌شود که تمام دنیا قرار است توسط Shao Kahn نابود شود. رایدن که خدای رعد است، موظف به حفاظت از دنیای بازی می‌شود و تصمیم می‌گیرد که یک تورنمنت خونین به نام Mortal Kombat به راه بیندازد و از وقوع این حادثه شوم جلوگیری کند.

این بازی مخصوص کنسول XBOX 360 است. مشاهده نسخه‌های دیگر بازی

مشخصات

رده سنی

پلت‌فرم

تعداد دیسک

محصولات پیشنهادی

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی Mortal Kombat Komplete Edition برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *