بازی James Bond 007 Blood Stone برای XBOX 360

۵۹.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

2 در انبار

2 در انبار

James Bond 007 Blood Stone یک بازی تیراندازی سوم شخص است که توسط Bizarre Creations توسعه یافته و در سال 2010 توسط Activision منتشر شده است. این بازی بیست و چهارمین نسخه‌‌ از سری بازی‌های James Bond است و داستانی کاملا مجزا از فیلم‌های این مجموعه را به بازیکنان ارائه می‌دهد. داستان بازی در مورد یک تروریست مشهور به نام Greco است که قصد دارد طی یک مأموریت انتحاری، بخشی از Acropolis در آتن را نابود کند و جیمز باند برای خنثی کردن این حمله انتحاری به آتن اعزام می‌شود.

توضیحات محصول

James Bond 007 Blood Stone یک بازی تیراندازی سوم شخص است که توسط Bizarre Creations توسعه یافته و در سال 2010 توسط Activision منتشر شده است. این بازی بیست و چهارمین نسخه‌‌ از سری بازی‌های James Bond است و داستانی کاملا مجزا از فیلم‌های این مجموعه را به بازیکنان ارائه می‌دهد. داستان بازی در مورد یک تروریست مشهور به نام Greco است که قصد دارد طی یک مأموریت انتحاری، بخشی از Acropolis در آتن را نابود کند و جیمز باند برای خنثی کردن این حمله انتحاری به آتن اعزام می‌شود. بازی در مراحل بعدی خود، داستان‌های کاملا متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد که البته برخی از این مراحل به یکدیگر مربوط می‌شوند. سازندگان سعی کرده‌اند با انتخاب مکان‌های متفاوت برای مأموریت‌های بازی، تنوع آن را بالا ببرند که تا حدی هم موفق شده‌اند.

هر چند گیم‌پلی اصلی بازی به صورت شوتر سوم شخص است اما المان‌های زیادی از مبارزات تن به تن نیز در بازی وجود دارد. همچنین در طول برخی مراحل، قادر به رانندگی ماشین خواهید بود که تنوع خوبی را به بازی اضافه می‌کند. این بازی به بازیکنان یک بخش چندنفره نیز ارائه می‌دهد که تا 16 بازیکن در مودهای مختلف را در برابر هم قرار می‌دهد.

مشخصات

رده سنی

پلت‌فرم

تعداد دیسک

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی James Bond 007 Blood Stone برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *