بازی Hitman Absolution برای XBOX 360

۵۹.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

1 در انبار

1 در انبار

Hitman Absolution یک بازی ویدیویی با سبک اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری ساخته استودیو بازی‌سازی IO Interactive است که در سال 2012 برای مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. داستان این بازی با مرگ همکاری قدیمی به نام دایانا به دست مامور 47 آغاز می‌شود. دایانا که مدارک بسیاری را درباره ثابت نمودن جرم‌های ICA پیدا کرده بود، این سازمان را تهدید به افشاگری می‌کند و ICA که راهی پیش روی خود نمی‌بیند تصمیم به کنار گذاشتن این مامور قدیمی خود می‌گیرد.

توضیحات محصول

Hitman Absolution یک بازی ویدیویی با سبک اکشن ماجراجویی و مخفی‌کاری ساخته استودیو بازی‌سازی IO Interactive است که در سال 2012 برای مایکروسافت ویندوز، ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شد. داستان این بازی با مرگ همکاری قدیمی به نام دایانا به دست مامور 47 آغاز می‌شود. دایانا که مدارک بسیاری را درباره ثابت نمودن جرم‌های ICA پیدا کرده بود، این سازمان را تهدید به افشاگری می‌کند و ICA که راهی پیش روی خود نمی‌بیند تصمیم به کنار گذاشتن این مامور قدیمی خود می‌گیرد. این سازمان برای راضی کردن 47 به کشتن دایانا، به دروغ به وی اعلام می‌کند که او یک خائن به کشور است و بدین ترتیب مامور 47 در یک انتخاب سخت مجبور به کشتن همکار قدیمی خود می‌شود. دایانا در لحظات پایانی عمر خود حقیقت این سازمان مخوف را برای 47 افشا می‌کند و از او می‌خواهد تا از دختری به نام ویکتوریا محافظت کند. 47 هم که از کار خود پشیمان شده، حرف دایانا را می‌پذیرد و در جهت انجام خواسته او تلاش می‌کند.

گیم‌پلی بازی Hitman Absolution حول محور مخفی‌کاری و ترور بوده و پلیر باید از لباس‌های مبدل و اشیا محیطی استفاده کند تا هنگام حرکت در مراحل، شناسایی نشود. همچنین بازی دارای یک سیستم غریزه است که به بازیکن اجازه می دهد تا میان دیوارها را ببیند و حرکات دشمن را پیش‌بینی کند. همچنین می‌توانید از این سیستم برای برنامه‌ریزی ترورها و جلوگیری از شناسایی استفاده کنید. بازی دارای انواع سلاح‌ها و ابزارهای مختلف است که می‌توانید برای تکمیل ماموریت‌ها از آنها استفاده کنید. این سلاح‌ها شامل سلاح های گرم سنتی تا ابزارها و گزینه‌های خلاقانه‌تری مانند سم و مواد منفجره است. بازی دارای یک سیستم جدید به نام قراردادها نیز می‌باشد که به پلیر اجازه می‌دهد تا سناریوهای ترور خود را بسازد و آنها را با سایر بازیکنان به اشتراک بگذارد.

این بازی مخصوص کنسول Xbox 360 است. مشاهده نسخه‌های دیگر بازی

مشخصات

رده سنی

پلت‌فرم

تعداد دیسک

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی Hitman Absolution برای XBOX 360”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *