بازی Tekken 4 برای PS1

۴۹.۰۰۰ تومان

  • فروش ویژه به مدت محدود

Tekken 4 یک بازی مبارزه‌ای نام آشنا و پر طرفدار است که در سال 2001 بر روی آرکید و در سال 2002 بر روی کنسول پلی‌استیشن منتشر شد. داستان تیکن 4 دو سال بعد از تیکن 3 رخ می‌دهد. هیهاچی میشیما و دانشمندان او یک نمونه از خون و بافت اوگر را به دست آوردند تا آن را با ژن هیهاچی پیوند دهند و او را نامیرا سازند.

توضیحات محصول

Tekken 4 یک بازی مبارزه‌ای نام آشنا و پر طرفدار است که در سال 2001 بر روی آرکید و در سال 2002 بر روی کنسول پلی‌استیشن منتشر شد. داستان تیکن 4 دو سال بعد از تیکن 3 رخ می‌دهد. هیهاچی میشیما و دانشمندان او یک نمونه از خون و بافت اوگر را به دست آوردند تا آن را با ژن هیهاچی پیوند دهند و او را نامیرا سازند. اما به علت کمبود ژن شیطانی در هیهاچی این آزمایش‌ها با شکست مواجه شدند. اما او ناامید نشد و از کارش دست نمی‌کشید.

Tekken 4 یک تغییر مهم و جدید در گیم‌پلی نسبت به نسخه‌های پیشین خود داشته است. در این نسخه برای اولین بار به بازیکن اجازه داده می‌شد در زمین مسابقه مانور بدهد و از دیوار و بقیه موانع برای ضربات اضافی استفاده کند. همچنین موتور بازی تغییر یافته و بیشتر بر روی محیط متمرکز شده بود به همین دلیل حرکات شخصیت‌ها کمی نرم‌تر و آرام‌تر از نسخه پیشین تیکن تگ تورنومنت شده بود.

این بازی مخصوص کنسول Play Station 1 است. مشاهده نسخه‌های دیگر بازی

مشخصات

رده سنی

پلت‌فرم

تعداد دیسک

امتیاز محصول (0)

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بازی Tekken 4 برای PS1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *