آموزش V-Ray برای 3Ds Max جی بی
۲۳۰.۰۰۰ تومان
10 در انبار
توسط دوره آموزش V-Ray برای 3Ds Max جی بی با موتور قدرتمند وی-ری و ابزارهای آن در محیط تری دی مکس آشنا خواهید شد. در این سری آموزشی با مفاهیم مهم و اساسی V-Ray از جمله انواع متریال، نمونهبرداری از تصاویر، نقشهها، نورپردازی و همچنین نحوه ایجاد جلوههای درون دوربین مانند عمق میدان و تاری حرکت پرداخته میشود.
توضیحات محصول
نرم افزار V-Ray یک پلاگین قدرتمند و تکنولوژی پیشرفته و سریع برای رندر سه بعدی است که با بهرهگیری از قابلیتهایی نظیر انجام نورپردازیهای طبیعی، متریالسازیهای طبیعی و واقعگرایانه و دسترسی به دوربینهای واقعی با آپشنهای کامل و پیشرفته امکان گرفتن خروجی از پروژههای ساخته شده در نرمافزارهای سه بعدی سازی مختلف را به شما میدهد.
موتور رندر V-Ray مانند هر موتور رندر دیگری از سه بخش اصلی نورپردازی، متریال و تنظیمات رندر تشکیل شده است و دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به موتور رندر پیشفرض نرم افزارهای سهبعدیسازی مختلف است. به عبارتی میتوان گفت هنوز هیچکدام از موتورهای رندر داخلی قادر به رقابت تمام عیار با موتور رندر V-Ray نیستند. به نحوی که این نرم افزار به صورت مستقیم توسط شرکت Autodesk به کاربران توصیه شده است.
توسط دوره آموزش V-Ray برای 3Ds Max جی بی با موتور قدرتمند وی-ری و ابزارهای آن در محیط تری دی مکس آشنا خواهید شد. در این سری آموزشی با مفاهیم مهم و اساسی V-Ray از جمله انواع متریال، نمونهبرداری از تصاویر، نقشهها، نورپردازی و همچنین نحوه ایجاد جلوههای درون دوربین مانند عمق میدان و تاری حرکت پرداخته میشود. علاوه بر آن میآموزید که چگونه با استفاده از ابزارهای FX مانندVRayFur، به راحتی جلوههایی بسیار شبیه دنیای واقعی را به مدلهای سه بعدی خود اضافه کنید.
سرفصلها و مباحث آموزش V-Ray برای 3Ds Max جی بی
شروع به کار
ایجاد رندر با استفاده از VRay Next
نسخههای نرم افزار مورد استفاده
کار با پروژههای مکس
نکاتی در مورد تنظیمات گاما
موارد جدید VRay-Next
تنظیم تطابق یافته نور گنبد
گردش کار فلزی و خشن
سوئیچ متریال
هوش مصنوعی دینوپز
رندر اِلمانهای خاص
ابزار تجزیه و تحلیل نورپردازی
افزونههای متریال و تکسچر
جابجایی VRay Assets
بروزرسانی و آپدیتهای گرافیکی
ابزار دوربینهای اماده به کار
استفاده از ابزارهای روشنایی
آشنایی با انواع نور در VRay
سطح نور و نورگنبدی در VRay
نور کُرهای و شبکهای در VRay
Disk Light و IES Light در VRay
خورشید و آسمان VRay
فعال کردن اسکایلایت محیطی
کار با نورپردازی جهانی
استفاده از Irradiance Mapping
استفاده از Light cache و Brute Force
کار با متریالهای VRay
انتشار رنگ
انعکاس
شیشه شفاف و مات
ایجاد افکت شفافسازی
سایهبان
استفاده از فرمت VRmat
متریال VRay alSurface
استفاده از متریال MDL
نقشههای VRay
آشنایی با نقشههای VRay
رنگ در VRay
آشنایی با VRay Multisub Tex
VRay Dirt و VRay Edges Tex
VRay HDRI و VRay Normal Map
آشنایی با VRay Triplanar و VRay Curvature
کنترل کیفیت با نمونهبرداری تصویر
توضیح نمونهگیری تصویر
موتور نمونهگیری تصاعدی و Bucket
رندرگیری مجدد
حل مشکلات درخشندگی در نمونهها
دوربین فیزیکی VRay
راهاندازی دوربین فیزیکی و کنترلهای آن
کنترل نوردهی و عمق میدان
درست کردن یک افکت حرکت بلور
تصحیح چشمانداز و رندرگیری پانوراما
VRay GPU
استفاده از VRay GPU
آشنایی با تب اجرای The GPU UI
کار با عناصر رندر
رندر المانهای توضیح داده شده
تصمیمات پیشفرض
خروجی رندر المانهای پایه
استفاده از المانها برای دستکاری تصویر
ترکیب المانهای پایه
انتخاب نور
ارزیابی نمونهها
المان Denoiser
تکسچر اضافی Dirt
بافر فریم VRay
نمای کلی UI
کنترلهای تصحیح رنگ
استفاده از ابزار تاریخچه
ابزار رندرگیری تعاملی و لنزهای تعاملی
ابزارهای VRay FX
استفاده از VRay-پروکسی، خز و کلیپر
رندرگیری استریوسکوپی
آشنایی با VRay Metaballs
چشمانداز DOF در ویوپورت
استفاده از رندر ماسک
چشمانداز هوایی
جابجایی
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.